1. Szállítási információk
Szállító partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét. Az online felületen választhat több kézbesítési módot is. Például választhat egy új kiszállítási dátumot vagy megadhat egy másik címet.
A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.
Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a GLS a címzettet automatikusan értesíti e-mailben vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.
Amennyiben a kiszállított árun szállításból adódó károk mutatkoznának, lehetőség szerint azonnal értesítendő a Szolgáltató vevőszolgálata. A Szolgáltatónak így lehetősége van a fuvarozást végző vagy az azt biztosító cégnél keletkezett károk miatti reklamációt benyújtani. Amennyiben az ügyfél elmulasztja a szállításból adódó kár jelzését, ennek semmiféle kihatása nincs törvényes garanciális jogaira.
A megrendelések lehető legjobb teljesítése és a szállítás státuszáról vevőink megfelelő tájékoztatása érdekében a Szolgáltató átadja a vevő e-mail-címét és –amennyiben rendelkezésre áll- a telefonszámát a mindenkori szállító vállalatnak (speditőr szállítás esetén). A Szolgáltató a vevő és saját érdekeit is egymáshoz képest egyenlő mértékűnek látja, kiváltképp, hogy a szállító vállalat kötelezettséget vállal a személyes adatok lehető legnagyobb mértékű védelmére, illetve, hogy az adatokat kizárólag a szállítási célokhoz használja fel. További információt az adatvédelmi útmutatónkban talál.
2. Szállítási idő
A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. A megrendeléseket a beérkezéstől számított 5 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a kiszállítást végző partnercégnek (GLS). A rendelések a raktár elhagyásától számítva általában 2-3 munkanap alatt, munkaidőben (8-17 óra között) érkeznek meg.
Egyes megrendelések esetén nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy a megnövekedett kereslet miatt vagy a saját raktárkészlet függvényében a csomagfeladási- és a kiszállítási idő hosszabb a megszokottnál. Ebben az esetben a rendelésben megadott emailen tájékoztatjuk a megrendelőket a hosszabb szállítási időről.
A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.
A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók jelen Általános Szerződési Feltételekben és a webáruház Szállítás menüpontjában.
3. Szállítási költség
Szállító partner | 50 000 Ft-ig történő rendelés | 50 000 Ft feletti rendelés |
GLS futárszolgálat | 1840 Ft | ingyenes |
A Kiss Garden online webáruházában 50 000 Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes Magyarországra.
A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást (door-to-door).
Egyéb költség:
Egy csomag maximális súlya 40 kg lehet, így elképzelhető, hogy amennyiben nagyobb csomagot vagy több terméket rendelt, rendelése több részletben kerül kiszállításra.
A végleges szállítási díj a bejelentkezést követően vagy a szállítási adatok megadása után válik láthatóvá a rendelési összesítésben.
Fizetés utánvéttel:
Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Az utánvétes fizetés esetében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 480 Ft.