Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek

1. Az ÁSZF hatálya

Ezen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Kiss Consult Kft. (székhely: 2112 Veresegyház, Hóvirág utca 2., adószám: 14562664-2-13), mint szolgáltató (továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett kissgarden.hu és kisskertem.hu webcímen található elektronikus piactéren keresztül történik. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

2. Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Kiss Consult Mérnöki Szaktanácsadó és Menedzsment Kft.

A szolgáltató székhelye: 2112 Veresegyház, Hóvirág utca 2.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@kissgarden.hu

Cégjegyzékszáma: 1309124902

Adószáma: 14562664-2-13

Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróság

Telefonszám: 707992153

A szerződés nyelve: magyar

Tárhely-szolgáltató: Hetzner Online GmbH

Tárhely-szolgáltató székhelye: Industriestr. 25, 91710 Gunzenhausen, Germany

Tárhely-szolgáltató telefonszáma: +49 9831 505-0
Tárhely-szolgáltató e-mail címe: info@hetzner.com

Tárhely-szolgáltató webcíme: www.hetzner.com

3. Szolgáltatás leírása:

A Kiss Garden webáruházban lehetőség nyílik speciális szövetanyagból készült különböző méretű kerti ágyások és egyéb kiegészítők, okos eszközök egyre bővülő választékából kényelmesen és kedvező áron vásárolni elektronikusan leadott megrendelés útján.

A webáruházat olyan szolgáltatásokkal és lehetőségekkel építettük fel, melyek segítségével Vásárlóink minél egyszerűbben megtalálhatják, kiválaszthatják és megvásárolhatják a keresett terméket.

A megjelenített termékek személyesen nem megvásárolhatók. A termékek ára tartalmazza a hatályos Áfa összegét, valamint a többi árelemet, ugyanakkor bárminemű szállítási költség nélkül értendő. A szállítási költségekről bővebb információt a 7-es pontban, a szállítási feltételeknél talál. 

A webshopban a Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót is megjelenít. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató teljes körű tájékoztatást ad a Felhasználóknak az akció időtartamáról.

4. Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

Amíg az áru teljes ellenértéke kifizetésre nem kerül, az a Szolgáltató tulajdonát képezi. A tulajdonjog átszállása előtt a Szolgáltató beleegyezése nélkül nem lehetséges az áru elzálogosítása, biztosítékként történő átadása, feldolgozása vagy átalakítása.

5. Adatkezelési szabályok

A Szolgáltató komolyan veszi ügyfelei adatainak védelmét. Itt tudja megtekinteni az Adatvédelmi nyilatkozatot.

6. Rendelés

6.1.Rendelés folyamata

A termékekre vagy a termék megnevezésekre kattintva a vevő a termék részleteit láthatja, pl. a termék anyaga, mérete vagy színe. A vásárolni kívánt darabszám beállításával és a bevásárlókosár szimbólumra és/vagy „Kosárba teszem” gombra történő kattintással egy virtuális kosárba kerül a termék.

A webshopban jobb oldalon, felül található a Kosár ikonon belül „Kosár” gombra kattintva az ügyfél egy áttekintő oldalra jut és bármikor felülvizsgálhatja, mely termékek találhatók virtuális bevásárlókosarában, illetve igény esetén változtathat annak tartalmán.

Ha a vásárló be szeretné fejezni a vásárlást, a „Tovább a pénztárhoz” gomb működtetésével juthat tovább. A már regisztrált ügyfelek itt megadhatják felhasználónevüket és jelszavukat, hogy a korábban eltárolt információk a rendeléshez felhasználásra kerülhessenek. Alternatív módon a vásárló új ügyfélként regisztrálva indíthat egy ügyfélszámlát vagy „vásárlás vendégként opcióra” kattintva folytathatja a vásárlást. Ebben az esetben az ügyfélnek meg kell adnia nevét, címét, telefonszámát, email címét és a számla kiállításához szükséges egyéb adatokat.

A számlázási és szállítási adatok megadását követően az ügyfél kiválaszthatja a fizetési módot. Itt az ügyfél egy áttekintést kap megrendeléséről a (törvényes ÁFÁ-t tartalmazó) árak megadásával együtt, valamint a szállítási szolgáltatásra vonatkozó adatokat és költségeket is láthatja. Amennyiben változtatni szeretne a rendelt mennyiségen vagy terméken, méreten vagy törölni szeretne terméket a kosárból, még ezen a ponton megteheti a jobb felső sarokban a „Kosár” gombra kattintva. A megrendelés az Általános Szerződési Feltételek elfogadásával és a „Megrendelés elküldése” (bankkártyás fizetés esetén a „Fizetés Barionnal”)gombra történő kattintással zárul, mellyel kötelező érvényű ajánlat jön létre.

6.2. Szerződéskötés

Az áruválaszték megjelenítése az online shopban bemutatási célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak. A vevő azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a „Megrendelés elküldése” gombra történő kattintással lezárja. A vevő ezután megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül elektronikus visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelés visszaigazolása). Ez a visszaigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását. Amennyiben e visszaigazolás a megadott határidőn belül nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül a szerződéses kötelezettség alól. A szerződés a Szolgáltatóval csak akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a megrendelt terméket a vevő részére elküldi és a feladásról a vásárlót e-mailben értesíti (értesítés csomagfeladásról).

Amennyiben nincs raktáron valamennyi megrendelt termék, a Szolgáltató saját költségén jogosult részleges szállításra, amennyiben ez a vevő számára elfogadható. Abban az esetben, ha a Szolgáltató a megrendelt árut önhibáján kívül nem tudja kiszállítani, mivel a szállítójától nem kapta meg a terméket, a Szolgáltatónak joga van visszalépni a szerződéstől.

Ebben az esetben a Szolgáltató a vevőt haladéktalanul informálja és egy alternatív, hasonló terméket javasol számára. Ha nincs ilyen hasonló termék, vagy az ügyfél nem kívánja az így felajánlott alternatív termék szállítását, a Szolgáltató az ügyfél által már eszközölt ellenszolgáltatásokat haladéktalanul visszatéríti.

6.3. Szerződéskötés banki átutalásnál

A 2. ponttól eltérően a banki átutalásnál a szerződés a Szolgáltatóval már a fizetési információk elküldésével létrejön. A fizetési információkat az ügyfél 72 órán belül megkapja a rendelést követően. A rendelés visszaigazolás nem jelent fizetési információt. Előre utalás esetén a számla összege a fizetési információk megérkezésével válik esedékessé, melyet 7 napon belül a 8.4. pontban megadott számlaszámra átutalással kell kiegyenlíteni. A fizetési határidő betartásakor a vásárlás összegének számlánkra érkezése számít mérvadónak. Amennyiben 7 nap elteltével nem jelenik meg befizetés a 8.4. pontban megadott számlán, abban az esetben a vevő rendelése automatikusan törlődik.

6.4. Mennyiségi korlátozás

Az ajánlott áruk eladása csak háztartási mennyiségekben, és csak üzletképes korú személyek részére történik. Nagyobb tételű rendelés esetén egyedi árajánlatot és időintervallumot adunk.

7. Szállítási feltételek

7.1 Szállítási információk

Szállító partnerünk: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.

A GLS SMS-ben vagy e-mailen értesíti a címzettet a csomagszállítás megrendelését követően. Az első értesítő tartalmazza a csomag minden fontosabb adatát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét. Az online felületen választhat több kézbesítési módot is. Például választhat egy új kiszállítási dátumot vagy megadhat egy másik címet.

A második e-mail/SMS értesítőt a kiszállítás napjának reggelén küldi a GLS, amikor a futár megkapja a csomagot és hozzárendeli a 3 órás időablakkal a várható kiszállítást. Ez az üzenet tartalmazza a futár telefonszámát és az ügyfélszolgálat elérhetőségét is.

Ha az első kézbesítési kísérlet sikertelen volt, a GLS a címzettet automatikusan értesíti e-mailben vagy SMS-ben. Az üzenet tartalmazza a GLS Delivery Manager weboldal elérhetőségét, ahol ki lehet választani a következő kézbesítési módot.

Amennyiben a kiszállított árun szállításból adódó károk mutatkoznának, lehetőség szerint azonnal értesítendő a Szolgáltató vevőszolgálata. A Szolgáltatónak így lehetősége van a fuvarozást végző vagy az azt biztosító cégnél keletkezett károk miatti reklamációt benyújtani. Amennyiben az ügyfél elmulasztja a szállításból adódó kár jelzését, ennek semmiféle kihatása nincs törvényes garanciális jogaira.

A megrendelések lehető legjobb teljesítése és a szállítás státuszáról vevőink megfelelő tájékoztatása érdekében a Szolgáltató átadja a vevő e-mail-címét és –amennyiben rendelkezésre áll- a telefonszámát a mindenkori szállító vállalatnak (speditőr szállítás esetén). A Szolgáltató a vevő és saját érdekeit is egymáshoz képest egyenlő mértékűnek látja, kiváltképp, hogy a szállító vállalat kötelezettséget vállal a személyes adatok lehető legnagyobb mértékű védelmére, illetve, hogy az adatokat kizárólag a szállítási célokhoz használja fel. További információt az adatvédelmi útmutatónkban talál.

7.2. Szállítási idő

A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. A megrendeléseket a beérkezéstől számított 5 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a kiszállítást végző partnercégnek (GLS). A rendelések a raktár elhagyásától számítva általában 2-3 munkanap alatt, munkaidőben (8-17 óra között) érkeznek meg.

Egyes megrendelések esetén nagyon ritkán, de előfordulhat, hogy a megnövekedett kereslet miatt vagy a saját raktárkészlet függvényében a csomagfeladási- és a kiszállítási idő hosszabb a megszokottnál. Ebben az esetben a rendelésben megadott emailen tájékoztatjuk a megrendelőket a hosszabb szállítási időről.

A Vásárló által megadott téves adatokból eredő hibás teljesítésből vagy hibás/ késedelmes kiszállításból eredő károkért a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

A pontos szállítási díjakról információt nyújtunk a megrendelése leadásakor, a rendelése visszaigazolásában, valamint ezek megtalálhatók jelen Általános Szerződési Feltételekben és a webáruház Szállítás menüpontjában.

7.3. Szállítási költség

Szállító partner50 000 Ft-ig történő rendelés50 000 Ft feletti rendelés
GLS futárszolgálat1840 Ftingyenes

A Kiss Garden online webáruházában 50 000 Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes Magyarországra.

A házhozszállítási díja magába foglalja a megrendelt termék raktártól a rendeltetési cím bejáratáig történő szállítást (door-to-door).

Egyéb költség:

Egy csomag maximális súlya 40 kg lehet, így elképzelhető, hogy amennyiben nagyobb csomagot vagy több terméket rendelt, rendelése több részletben kerül kiszállításra.

A végleges szállítási díj a bejelentkezést követően vagy a szállítási adatok megadása után válik láthatóvá a rendelési összesítésben.

Fizetés utánvéttel:

Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Az utánvétes fizetés esetében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 480 Ft.

8. Fizetési feltételek

8.1.Fizetési módok

Az áru kifizetése utánvéttel, bankkártyával vagy előre utalással történhet. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy egyedi esetben vagy az ügyfél által kiválasztott szállítási mód függvényében csak bizonyos fizetési módokat fogadjon el. Csekkel történő fizetést sajnos nem áll módunkban elfogadni.

8.2. Fizetés utánvéttel

Fizessen csak akkor, amikor a csomag megérkezik: gyors és kényelmes. Az utánvétes fizetés estében Ön közvetlenül a csomagkézbesítőnek fizet. Ezenkívül az utánvétes fizetésért fizetendő díj 480 Ft.

8.2. Fizetés bankkártyával

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. Az árut kifizetheti közvetlenül a Pénztár oldalon a Barion fizetési mód kiválasztása után a fizetés Barionnal gombra történő kattintással. A kártyaadatok megadása után a vásárlás gombra történő kattintással Ön elfogadja a Barion szolgáltatás feltételeit, valamint véglegesíti a rendelést.

8.3. Fizetés banki előre utalással

Ha a vevő előre utalással kíván fizetni, a számla összegét az alább említett vagy a szolgáltatási e-mailekben megjelölt számlák egyikére a fizetési információk kézhezvételétől számított 7 napon belül kell átutalni.

Kiss Consult Kft.

K&H Bank Zrt. 299 Veresegyház

Bankszámlaszám: 1040 2991 5050 5552 4851 1013

vagy

Revolut Bank

LT233250089057744609

Az áru kiszállítását akkor indítjuk, amikor a rendelés ellenértéke beérkezett a Szolgáltató által megjelölt bankszámlaszámra.

8.4.Számlák

A Szolgáltatónak joga van, hogy a vevő felé elektronikus számlát állítson ki. Az elektronikus számlát a vevő e-mailen PDF-formátumban kapja meg.

9. Elállás joga

Internetes kereskedelemben előfordulhat, hogy a Megrendelő a termékleírás és a fénykép alapján másmilyennek képzeli a terméket, mint amilyen valójában. Ezért a Megrendelő a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat a 20. §-ban foglaltak szerint. A Megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.

A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A Megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A termék visszavétele csak eredeti csomagolásában történik meg. A termék tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértékű kipróbálást meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért a felelősség a Megrendelőt terheli, így az ilyen mértékű használat esetén nem áll módunkban a termék árát visszatéríteni.

Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (postán vagy e-mailben küldött levél útján) értesítenie kell bennünket a termékek visszaküldését megelőzően (Kiss Consult Kft., 2112 Veresegyház, Hóvirág utca 2., info@kissgarden.hu). Az elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha Ön ezen időtartam lejárta előtt küldi el az elállás jogának gyakorlására vonatkozó értesítést. Erre vonatkozóan egy Elállási nyilatkozat mintát is töltöttünk fel.

 Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az áru visszaérkézésétől számított 14 napon belül visszatérítünk. A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk (kivéve utánvéttel való készpénzes fizetés), mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja; mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk az árukat. Ön köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés számunkra történő megküldésétől számított 14 napon belül az alábbi címre visszaküldeni vagy leadni: 2164 Váchartyán, Árpád út 4.

10. Szavatosság

10.1.Kellékszavatosság

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

10.2.Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11. Panaszkezelés

Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát e-mail címen, vagy levél útján is közölheti ügyfélszolgálatunknak.

A panaszt a Megrendelő a info@kissgarden.hu e-mail címen, illetve a 2112 Veresegyház, Hóvirág utca 2. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában közölheti. A Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek. A Szolgáltató a vevői panaszt 30 napon belül megvizsgálja és annak eredményéről, valamint a jogorvoslati lehetőségekről írásban tájékoztatja a Vevőt.  A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.

12. Vegyes rendelkezések

Ha ezen Általános Szerződési Feltételeknek egy rendelkezése nem érvényesülne, attól a szerződés általánosságban érvényes. Amennyiben Társaság a ÁSZF alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az, hogy a Társaság egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a ÁSZF valamely lényegi feltételéhez vagy kikötéséhez, nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.

A webshopon keresztül történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A Társaság nem felel a vis maiorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan
a weboldal használatából, vagy üzemzavarából,
az adatok bárki által történő megváltoztatásából,
az információtovábbítási késedelemből adódó,
vírusok okozta,
szoftverhibából, internetes hálózat hibájából, egyéb technikai jellegű hibából eredő,
vonal, vagy rendszerhibából adódó károkért.
A Társaságot semmilyen felelősség nem terheli, amennyiben a szállítási késedelem, illetve egyéb probléma vagy hiba a Megrendelő által pontatlanul és/vagy hibásan megadott adatok miatt következik be.

A Társaság minden felelősséget kizár a honlap használói által tanúsított magatartásokért.

Szolgáltató és Vevő vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Vevő és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik Budapest Környéki Törvényszék illetékességét. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) rendelkezései az irányadóak.

Ezen ÁSZF a 2022.04.01.-jei állást tükrözi.

Shopping Cart