Gyakran ismételt kérdések
Kérdése van? További információért tekintse át GYIK oldalunkat!
Mennyi a kiszállítási idő, illetve mely napokon szállítanak házhoz?
A megrendeléseket a beérkezéstől számított 5 munkanapon belül feldolgozzuk és átadjuk a kiszállítást végző partnercégnek. A termékek kiszállítását szerződött partnerként futárcég, a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag- Logisztikai Kft. (2351 Alsónémedi, GLS Európa u 2, telefon: +36 20 890 0660) végzi. Amennyiben a megrendelt termék készleten van, és miután a GLS felvette azt, a szállító partnerünk a rendelést követő akár 2-3 munkanapon belül kézbesíti. A szállítás pontos időpontjáról a GLS ügyfélszolgálata tud felvilágosítást adni.
Mennyibe kerül a házhoz szállítás díja?
A házhozszállítás díja Magyarország egész területén 1840 Ft. Amennyiben a teljes rendelési összeg eléri a 50 000 Ft-ot, a szállítás ingyenes.
Van lehetőség utánvétre/ készpénzes fizetésre a szállítás folyamán?
Fizetés történhet készpénzben vagy bankkártyával a futárnál átvételkor. Az utánvét díja 480 Ft.
Fizethetek e bankkártyával?
Utánvételes fizetés esetén közvetlenül a futárnál is lehet bankkártyával fizetni, illetve a webshopunkban is van lehetőség bankkártyával fizetni a Barion szolgáltatón keresztül.
Hogyan gyakorolhatom elállási jogomat?
Az áru beérkezésétől számított 14 napon belül a vásárlónak joga van elállni a szerződéstől. Az elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (postán vagy e-mailben küldött levél útján) értesítenie kell bennünket a termékek visszaküldését megelőzően (Kiss Consult Kft., 2112 Veresegyház, Hóvirág utca 2., info@kissgarden.hu). Az elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha Ön ezen időtartam lejárta előtt küldi el az elállás jogának gyakorlására vonatkozó értesítést.
Hogyan kapok értesítést a szállítás időpontjáról?
A csomag feladásakor A GLS e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről.
Van lehetőség személyes átvételre, vagy ponton történő átvételre?
A Megrendelt termékek kiszállítása a vásárlási folyamatnál /regisztrációnál megadott szállítási címre történik. Termékeink személyesen is átvehetők Veresegyházon, ennek módjáról emailben küldünk tájékoztatást.
Mennyi a termékek adóvonzata?
A webáruházban feltüntetett termékek árai bruttó árak, 27% ÁFA összeget tartalmaznak.
Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?
A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kap ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizze le, hogy helyesen adta-e meg az emailcímét. Ha mindent rendben talál, akkor emailben (info@kissgarden.hu) vagy telefonon forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz: +36 70 799 2153.
Van-e lehetőség a rendelés módosítására?
Amennyiben még nem adtuk át a csomagot a futárszolgálatnak, addig lehet hozzáadni és törölni terméket a megrendelésből. Ebben az esetben kérjük, hogy a változtatási igényeit a rendelés azonosítójával jelezze nekünk az info@kissgarden.hu email címen. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogja látni, mi rögzítjük, ezért is fontos, hogy felvegye velünk a kapcsolatot.